REPARTIMENT | |
Senyor Francisco | Josep Mª Cascante |
Senyora Rosa | Laia Sucarrats |
Antònia | Eulàlia Fernández |
Don Ignasi | Felip Carreras |
Donya Mercedes | Míriam Buch |
Senyor Josep | Isidre Montserrat |
Joanet | Oriol Campmany |
Lluis | Miquel A. Parent |
Miquel Barcelona | |
FITXA TÈCNICA | |
Producció | Escola Daina-Isard |
Programa | Josep Saus |
Albert Farrés | |
Escenografia | Pepe Alorda |
Marc Barranco | |
Xavier Bas | |
Marina Castillón | |
Rosa Fernández | |
Fernando García | |
Muntatge | Alfred montoliu |
Tramoistes del Casal | |
Il·luminació | Daniel Garcia |
Roger Sanmartí | |
So | Josep Casanovas |
Vestuari | Teatre Nacional de Catalunya |
Majordomia | Concepció Aiguadé |
Mª Rosa Tort | |
Maquillatge | Equip de Margarida Gras |
Perruqueria | Canòlic |
Assessorament musical | Ferran Abril |
Antoni Bohigas | |
Ajudants de direcció | Montserrat Jané |
Anna Pons | |
Direcció | Jaume Farrés |
Llorenç Mimó | |
Agraiments | Casal d'Olesa |
Teatre Nacional de Catalunya | |
Recortex S.A. | |
Pastisseria Perarnau | |
Ramon Planas |
De Gent d'ara, tot i que va ser escrita a principis de segle, pot afirmar-se que el seu contingut té plena vigència. Certament que els temps, les persones i les circumstàncies han canviat; però hi ha situacions i personatges que en el decurs de la història sembla que es repeteixen de forma cíclica.
De fet, alguns comportaments i tarannàs poden resultar del tot familiars en una època completament diferent com és l'any 2000. Les relacions familiars, els conflictes generacionals, les aparences, els rols socials, els valors, el principi d'autoritat, o el concepte d'educació, no formen part també avui de la condició humana? Comèdia dramàtica o drama amb dosis de comèdia? Com classificar-la? I els presonatges? Reals? Creïbles?
Des del senyor Francisco a donya Mercedes, tots autèntics, actuals i absolutament vius.