LA FERÉSTEGA DOMADA (1999)
William Shakespeare
REPARTIMENT  
Caterina Anna Sucarrats
Emília Montserrat Jané
Baptista Josep Mª Cascante
Flavi Roger Roca
Blanca Laia Sucarrats
Julieta Montserrat Sucarrats
Hortensi Ramon Jorba
Petrutxio Oriol Garrido
Grúmio Jaume Garí
Dissenyadora Paquita Bellés
Bisbes Josep Dolader
  Joan Cervera
  Salvador Bassó
Escolans Marc Grau
  Roger Escolà
  Albert Farrés
  Ferran Tuñón
Mestre de ceremònia Josep Figueras
Fotògraf Miquel A. Parent
Video i càmera Francesc Carreras
  Xavier Rota
Xòfer Arseni Martells
Cardenal Llorenç Mimó
General de carabinieri Jaume Farrés
Convidats Francesc Garcia
  Núria Huete
  Marina Garcia
  Josep Mª Escolà
  Anna Escolà
  Lluïsa Boada
  Helena Escolà
  Eulàlia Fernández
  Laura Martorell
  Aurora Martín
  Carles Abelló
  Xavier Sicart
  Ignasi Duran
  Clara Pons
  Míriam Buch
  Patrícia Carranza
  Manolita Gómez
  Toni Ruiz
  Antonio Ruiz
  Mª Àngels Gotsens
  Mª Rosa Foguet
  Jacint Bassó
  Paquita Cantó
   
FITXA TÈCNICA  
Muntatge, llum i so La Passió d'Olesa
  El Casal d'Olesa
Maquillatge La Passió d'Olesa
Perruqueria La Passió d'Olesa
Vestuari Casa Peris
  Cadascuelseu SL
Direcció Jaume Farrés
  Llorenç Mimó
Col·laboracions Olesa Ràdio
  Ajuntament d'Olesa
  La Passió d'Olesa
  La Caixa
  Caixa Penedès
  Caixa de Terrassa
  Interhouse
Si bé és veritat que cada persona té el seu tarannà, de la mateixa manera que hi ha persones altes, baixes, grasses o primes, moltes vegades aquest tarannà és com una mena de disfressa que amaga lal veritable manera de ser.
La "feréstega" d'aquesta obra de Shakespeare és una noia amb un geni -un mal geni-, que Déu n'hi do; però, aquest geni, no és res més que una disfressa, una exageració, perquè, en el fons, és dolça i bona. Cal que algú, "disfressat" amb pitjor geni que ella, la faci passar per l'adreçador per aconseguir així una millor convivència entre ells dos, els seus familiars, els seus amics; és a dir, per aconseguir la felicitat.
L'obra, val a dir-ho, és una pura exageració. És ben bé allò que se'n diu una ficció dramàtica; és, al cap i a la fi, teatre tot d'una peça.