LA FERÉSTEGA DOMADA (1999)
William Shakespeare

| REPARTIMENT |
|
| Caterina |
Anna Sucarrats |
| Emília |
Montserrat Jané |
| Baptista |
Josep Mª Cascante |
| Flavi |
Roger Roca |
| Blanca |
Laia Sucarrats |
| Julieta |
Montserrat Sucarrats |
| Hortensi |
Ramon Jorba |
| Petrutxio |
Oriol Garrido |
| Grúmio |
Jaume Garí |
| Dissenyadora |
Paquita Bellés |
| Bisbes |
Josep Dolader |
| |
Joan Cervera |
| |
Salvador Bassó |
| Escolans |
Marc Grau |
| |
Roger Escolà |
| |
Albert Farrés |
| |
Ferran Tuñón |
| Mestre de ceremònia |
Josep Figueras |
| Fotògraf |
Miquel A. Parent |
| Video i càmera |
Francesc Carreras |
| |
Xavier Rota |
| Xòfer |
Arseni Martells |
| Cardenal |
Llorenç Mimó |
| General de carabinieri |
Jaume Farrés |
| Convidats |
Francesc Garcia |
| |
Núria Huete |
| |
Marina Garcia |
| |
Josep Mª Escolà |
| |
Anna Escolà |
| |
Lluïsa Boada |
| |
Helena Escolà |
| |
Eulàlia Fernández |
| |
Laura Martorell |
| |
Aurora Martín |
| |
Carles Abelló |
| |
Xavier Sicart |
| |
Ignasi Duran |
| |
Clara Pons |
| |
Míriam Buch |
| |
Patrícia Carranza |
| |
Manolita Gómez |
| |
Toni Ruiz |
| |
Antonio Ruiz |
| |
Mª Àngels Gotsens |
| |
Mª Rosa Foguet |
| |
Jacint Bassó |
| |
Paquita Cantó |
| |
|
| FITXA TÈCNICA |
|
| Muntatge, llum i so |
La Passió d'Olesa |
| |
El Casal d'Olesa |
| Maquillatge |
La Passió d'Olesa |
| Perruqueria |
La Passió d'Olesa |
| Vestuari |
Casa Peris |
| |
Cadascuelseu SL |
| Direcció |
Jaume Farrés |
| |
Llorenç Mimó |
| Col·laboracions |
Olesa Ràdio |
| |
Ajuntament d'Olesa |
| |
La Passió d'Olesa |
| |
La Caixa |
| |
Caixa Penedès |
| |
Caixa de Terrassa |
| |
Interhouse |
Si bé és veritat que cada persona té el seu tarannà, de la mateixa manera que hi ha persones altes, baixes, grasses o primes, moltes vegades aquest tarannà és com una mena de disfressa que amaga lal veritable manera de ser.
La "feréstega" d'aquesta obra de Shakespeare és una noia amb un geni -un mal geni-, que Déu n'hi do; però, aquest geni, no és res més que una disfressa, una exageració, perquè, en el fons, és dolça i bona. Cal que algú, "disfressat" amb pitjor geni que ella, la faci passar per l'adreçador per aconseguir així una millor convivència entre ells dos, els seus familiars, els seus amics; és a dir, per aconseguir la felicitat.
L'obra, val a dir-ho, és una pura exageració. És ben bé allò que se'n diu una ficció dramàtica; és, al cap i a la fi, teatre tot d'una peça.